Festung Stavanger v/ Erik Ettrup

Tickets Not Available

Billetter er dessverre ikke tilgjengelig i våre systemer. Dette kan skyldes at arrangøren benytter en annen billettleverandør eller at arrangementet er utsolgt.

Arrangementsinformasjon

Tittel: Festung Stavanger - Hvorfor ble Stavanger en festningsby under okkupasjonen?

Tid:                             19. oktober kl. 19.00

Foredragsholder:        Erik Ettrup

Sted:                           Arkeologisk museum

Foredraget tar for seg hvordan Stavanger fra 9. april 1940 utviklet seg til å bli en festningsby. Hvilke planer hadde den tyske okkupasjonsmakten for å stanse et alliert angrep på byen, og hva ville skjedd dersom okkupasjonen ikke fikk en fredelig slutt?

Erik Ettrup er forfatter av boken Festung Stavanger og medforfatter i bokserien Glimt fra okkupasjonen 1 – 7.

På grunn av restriksjoner under denne koronatiden, må vi innføre nye rutiner for påmelding.

Det er ikke mulig å melde seg på via mail. All påmelding må foretas ved linken til TicketCo vedlagt i denne mail.

Restriksjoner

Enkeltmedlemmer har mulighet til 1 gratisbillett ved å skrive promokode: enkelt. I tillegg kan det kjøpes billetter til kr 100. Familiemedlemmer har mulighet til inntil 2 gratisbilletter ved å skrive promokode: familie. I tillegg kjøpe billetter til kr 100. Kjøpte billetter blir kun refundert dersom et arrangement blir avlyst.

foredrag
Organizer